Translate

6/22/2016

Roasted Fava Beans ローストそら豆

Hello, everyone.  It is a season of fava beans!  I usually boil them in salt water, but today, I roasted them with sesame oil and shichimi togarashi which is Japanese spice mixture containing seven flavors including chili pepper.  This turned out to be pretty delicious!  Both chili pepper and fava beans are rich in protein among vegetables.  Fava beans also contain good amount of potassium. 
皆様、こんにちは。そら豆のシーズンですね!私はいつもは塩茹でするのですが、今日はごま油と七味唐辛子と共にローストしてみました。これがなかなかおいしくできました!唐辛子もそら豆も、野菜の中ではたんぱく質を豊富に含んでいます。そら豆は、カリウムも結構含んでいます。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #fava #beans #vegetarian #vegetables

が参考にしたたんぱく質の含有量のチャートはこちらになります。

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment