Translate

6/29/2016

Roasted Potatoes with Cilantro Sauce and Chili Sauce ロースとポテトのシラントロソース&チリソース添え

Hello, everyone.  Do you like cilantro?  I love it!  I had to use my cilantro before it rot so I made it into a sauce.  I put cilantro, salt, black pepper, pine nuts, and coconut oil in food processer to make the sauce and froze it for storage.  The other day, I roasted potatoes and put this cilantro sauce which I made defrosted in advance.  I also poured chili sauce which I made with guajillo chili.  This was not only very delicious but also smelled so good!  I will make this again!  Cilantro has many benefits including helping digestion and also contains good amounts of Vitamin C.  It is said that cilantro helps in combatting hair loss and also it would be good for dry skin, too!
皆様、こんにちは。皆さんはシラントロはお好きですか?私は大好きです!シラントロが腐ってしまわないうちに使わないといけなかったとき、シラントロをソースにしてみました。フードプロセッサーにシラントロ、塩、黒胡椒、松の実、ココナッツオイルを入れてソースをつくったのです。それを冷凍しておきました。先日、ポテトをローストし、あらかじめ解凍しておいたシラントロソースをかけました。グアジロ唐辛子を使ってつくったチリソースもかけました。これ、かなりおいしかっただけでなく、匂いもすっごくよかったんです!また作ってみようと思います!シラントロは消化を助けたりビタミンCを豊富に含んでいるなど、たくさんの効能があります。抜け毛対策の一助となってくれて、乾燥肌にもいいともいわれています!
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #potato #cilantro #vegetarian #vegetables #potato

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment