Translate

10/05/2014

Wild Rice Salad for a Potluck Party ポットラックパーティにお持ちしたワイルドライスサラダ

Hello, everyone!  Last night, I went to a potluck party in my friend's apartment.  I brought a wild rice salad with pomegranate, kale, beets, raisin, pistachio, sunflower seed, and lemon verbena!  The people who came were mainly mothers who have teenage children.  Everyone said, "delicious!"  There was one lady who said, "I normally do not like raisin, but I did not feel any problem with this."  I used organic raisins and I wonder if that was the reason why she did not have any unpleasant taste from the raisins.
皆様、こんにちは!昨晩、私はお友達のアパートでのポットラックパーティにお邪魔させていただいておりました。ザクロ、ケール、ビーツ、レーズン、ピスタチオ、ひまわりの種、そしてレモンバーベナを入れたワイルドライスサラダをお持ちしました!参加されたのは、10代のお子さんをお持ちのお母さんがメイン。皆さんに「美味しかったです~」とおっしゃっていただけました!1人、「私レーズン嫌いなんだけど、これは全然平気だった」とおっしゃった方がいらっしゃいました。レーズンはオーガニックのレーズンを使ったのですが、すんなりお口にあったのはオーガニックのせいだったのかしら~?
There were many dishes with meat such as meat balls and chicken liver cooked with wine as well as beef and vegetable dish, despite of that it was a girl's night.  Everything was delicious and I had a great time.
女子会にもかかわらず、ミートボール、鶏レバーのワイン煮、ビーフと野菜のお料理など、お肉を使ったお料理が多かったです。どれも美味しくいただき、楽しいひと時を過ごさせていただきました!


#ilovefood #foodmatters #youarewhatyoueat #BWNonWE #美容食

No comments:

Post a Comment