Translate

9/21/2013

Beat Hummus ビーツのフムス

I made beat hummus!  I had introduced beauty benefits we could expect from hummus before; http://yoshikoliciousbeauty.blogspot.com/2013/08/home-made-hummus.html.  By mixing beats, I believe that we could expect even more beauty benefits from hummus!  Also, it looks pretty!
ビーツのフムスをつくってみました!フムスから期待できる美容効果については以前http://yoshikoliciousbeauty.blogspot.com/2013/08/home-made-hummus.htmlでご紹介させていただきましたが、ビーツをミックスすることで、さらにフムスから美容効果が得られることと思います!見た目も可愛いですよね~!
It is also fun to place pink hummus and regular hummus together.
ピンクのフムスと普通のフムスを並べるのも楽しいですね。
I also prepare canapé with this beat hummus.  I placed chopped broccoli rabe and goat cheese on the top for one version and placed chopped black olives and parsley for the other.
ビーツのフムスでカナッペもつくってみました。1つは、刻んだブロッコリーラーブとゴートチーズをのせ、もう1つは刻んだブラックオリーブとパセリをのせました。
I bought the broccoli rabe in the local green market this morning.  The flower vendor carried lots of mums and I felt autumn has definitely arrived.
ブロッコリーラーブは今朝、近所のグリーンマーケットで買ったものです。花やさんではたくさんの菊が売られていて、秋の訪れを実感しました。

No comments:

Post a Comment